
Het is zover. Vandaag kreeg ik nieuwe informatie over het resetten van onze “shop ipad” Ik heb nog nooit zoveel frustratie’s achter elkaar gehad, op een gegeven moment dacht ik dat ze me gewoon voor de gek aan het houden waren. Dit bleek echter niet zo te zijn, na wederom veel zwoegen ben ik die $@# ipad in gekomen, natuurlijk ook weer helemaal moeten instellen en doen. Nu kan er eindelijk weer naar de portfolio’s gekeken worden op de ipad in de shop, ik wil dan ook dat iedereen die binnen komt de ipad minimaal een keer heeft aangekeken/gebruikt. Wat de volgende missie zal zijn, ik heb nog geen idee, wel weet ik dat in nooit meer een apple product aanraak als het gaat over resetten of een wachtwoord opvragen. Protip: mocht je ooit in deze situatie zitten…
Het is zover.
Vandaag kreeg ik nieuwe informatie over het resetten van onze “shop ipad”
Ik heb nog nooit zoveel frustratie’s achter elkaar gehad, op een gegeven moment dacht ik dat ze me gewoon voor de gek aan het houden waren.
Dit bleek echter niet zo te zijn, na wederom veel zwoegen ben ik die $@# ipad in gekomen, natuurlijk ook weer helemaal moeten instellen en doen.
Nu kan er eindelijk weer naar de portfolio’s gekeken worden op de ipad in de shop, ik wil dan ook dat iedereen die binnen komt de ipad minimaal een keer heeft aangekeken/gebruikt.
Wat de volgende missie zal zijn, ik heb nog geen idee, wel weet ik dat in nooit meer een apple product aanraak als het gaat over resetten of een wachtwoord opvragen.
Protip: mocht je ooit in deze situatie zitten raadt ik ten zeerste aan om gewoon een nieuwe te kopen.
Groetjes x